CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Eylül 23

sinan çetin seni sevmiyorum

of o değil de, bugun seviste burnuma bi koku ÇALINDI. şimdi söyleyince hassiktir! diyeceksiniz (heym demez ama^^, aslıkenkem de "oh my gosh" der pırabıbli ;p) ; Barbie parfümü. ilkokuldayken vardı işte, buzdolabında dururdu, annem parfümleri buzdolabına koyar (ben bunu normal bilerek büyüdüm ama son zamanlarda normal bildiğim şeylerin insanları şaşırtması üzerine bi durup düşünür oldum), buzdolabı o parfüm kokardı. bugun servis ilkokul koktu, örtmen sınıfı tenefüste sınıfta cezaya bıraktı, ben sıramın altından minik kaset çalarımı çıkardım ve my best friend is wedding ost dinleyerek sıraların üzerinde dansettik.

2 nihat doğan:

Dilcun D. dedi ki...

Barbie parfümü! :) Okuyunca burnuma gelir gibi oldu kokusu. On küsur sene öncesinin "pek değerli" parfümü benim için...

margot and the wooden finger dedi ki...

hahah di mi?
2 çeşidi vardı bi de, o kalmış aklımda.