CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Eylül 18

yasak elma

aşk-ı memnu'yu sevdim. yaprak dökümünü de seviyorum zaten. kitap uyarlamalarını -en azından sinemada- beğenmem ama bu diziler hoşuma gidiyor. eski yıllarda yaşanmış olup bu güne uyarlanmaları ve tipik türk halkına uygun; entrika, aşk, problem cart curt olması çekiyor beni sanırım. köklerini yadsıyamamak dedikleri böyle bir şey olsagerek. hoş, öyle bi çabam da yoktu zaten.

beren saat'i hoş bulurum. ama bir zamanlar deli gibi severek izlediğim, sonrasında ise bayan ve cuma olmasından mütevellit, izlemeyi bırakmıştım hatırla sevgili'yi. orada o kadar sevimsizdi ki, bayağı sevmez olmuştum kızı tanrmışcasına. oyunculuğunu da beğenmezdim. hep aynı mıy mıy ifade filan.

aşk-ı memnu'da da başta kasıntı gelmişti. başta dediğim de geçen bölüm yani, sanki 34809 bölüm yayınlanmış gibi. sözlükte okudum sonra, beğenmemişler. ama bugun bakıyorum da, kız sanki bu rolü bekliyormuş. müjde ar sevimli değildir mesela. direk seksi denebilir. ama beren saat çok kral olmuş o rolde ya. (şu çümleyi 1.5 saatte tamamladım yeminlen.) of çok kral tnımlar vardı kafamda, okuyup "eve lan?!" diyecektiniz ama etemedim şimdi. sadece çok uymuş o role diyebiliyorum. bence piyasaya çıktığından beri beklediği roldü.

bu postun yazılma sebebine gelince, sadece dizideki nihal'e o 3 yaşındaki çocuk tavırlarına, yapmacık ağlamana ve at suratına sıçayım diyecektim.

teşekkürler, teşekkürler.

0 nihat doğan: