CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Ekim 22

bitirimler sınıfı

şey var hani, the new adventures of old christine. bayılıyorum ben o diziye işte. ki çok da komedi insanı değilimdir. hele ki konserve kahkaha.. meeh. ama bu dizi ilginç bi şekilde çekiyor beni. izleyince mutlu oluyorum.

çok zeki kardeşimin ileride önemli bi adam olacağını biliyorum, bu kesin. ama bi de yanında şöyle düşüncelerim var, mükemmel bi ailesi olacak. eşini ve arasında büyüdüğü altınkızları (ben, annem, teyzem, anneannem) çok güzel idare edecek ve ben de onun evde kalmış, insanların kafasına kedi fırlatan deli ablası olacağım. bana bakacak, ben sallanan sandalyemde sabah akşam bıybıylanacağım.

bu kehanetimde en büyük yardımcım christine sanırım. en kötü onun yanına giderim, birlikte yaşarız diye düşünüyorum. ve buna sarhoşken, bi kere, cidden inanmışlığım var.

belki de katarsisde kaliteyim.


hatırlatıcı: mother stuff.

0 nihat doğan: