CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazar, Kasım 30

şıpıdık


photographer: dan bush

geçenlerde cekim, heym ve aslıkenkemle hatırlamıştık o günü de, şimdi aklıma geldi yine. tam bi mutluluk gecesiydi. öküz gibi kar yağıyordu, crowdaydık. cekim ve yankiyle manhattan'a bakalım diye çıkmıştık. arabamı yanki kullanmıştı kar çok diye. kennedy'den aşağı kayarak inmiştik, öndeki arabaya çarpmaktan son anda kurtulmuştuk. gülmüştük çok, geri dönmüştük crowa. aybars krize girmişti, dakikalarca gülmüştü. dışarı çıkıp kartopu savaşı yapmıştık. (bu arada aslı'nın yeri öpmesi ve öküz aradaşlarımızın kartopu atmaya devam etmesi gibi durumlar da vardı tabi :)) sonra taksilere binip aslı'ya gitmemiz. sonrasını hatırlamıyorum ama hatırladığım kısmı feelgood filmler gibiydi ^^

ne bileyim, öyle mutluluk doldum bi. gece heym'in attığı mesajla olduğu gibi.

böyle bu aralar bunu istiyorum; hafatasonu, gece -ama 4'e doğru filan- bestekarın ortasına çıkıp boş sokakta donumun içine kadar kar dolmak istiyorum. karda yuvarlanalım, yorulana kadar, bembeyaz olana kadar kartopu oynayalım istiyorum.

böyle işte.

0 nihat doğan: