CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Aralık 10

kiling mi softli vit his egoyism

her tarafına pembe kurdela dolayıp geçen her bebek arabasının içine düşen, hayatının amacı evlenip mutlu bi yuva kurmak olan bi kız olmamama rağmen benim de içimde bi romantik komedi sevgisi var. sandığımdan da çok hem de galiba. içim bilibili oluyor lan izlerken, öyle diyeyim.

bunda en büyük, belki de tek suçlu hugh grant. -ti mi demeliyim artık acaba bilemiyorum ama. adam yakışıklı bilmemne değil olay ya. yine katarsis durumları sanırım. bi de ingiliz ama o evet. bu katarsis filan değil. bildiğin genetik.

neyse, geçen gün tvde görünce yine aaağğğğ yine bi hugh grant filmi, oturup 5788654. kez izleyeyim dedim. dışımdan. teyzem de duydu. haa orospuçoci dedi. pek de şaşırmadım. teyzeme göre dünyanın yarısı orospuçoci, kalan yarısı da onları doğuran orospulardır çünkü. (hayat kadınları, no ofens. kişilikten bahsediyorum.) ama işin içinde hugh grant olunca niyakkiaa dedim başımı bebiş selin edasıyla yana eğerek. meğersem bu adamın çocuğu mu çocukları mı ne varmış da, çekmiş gitmiş ilgilenmiyormuş hiç.

e noldu şimdi bizim aşık çift, sevimli bebeler hayallerimize lan?

bi orospuçoci de ben çektim akabinde.

4 nihat doğan:

dide dedi ki...

hepsi orospuçoci, hepsii.

margot and the wooden finger dedi ki...

hahaha mostli

jelatin dedi ki...

"ama işin içinde hugh grant olunca niyakkiaa dedim başımı bebiş selin edasıyla yana eğerek."

HAHAHAHHAHA.

Bahsi geçen kişiyi bir selebiriti klasmanına sokup, benzetmelerde kullanman beni çok kıskandırdı.

Ne mutlu espriyi anlayana! K.Atatürk

margot and the wooden finger dedi ki...

ay AŞKOOOL! selebriti lafı az kalır ona ya, kendisi bi ikon bence. idolüm.

şunu da belirtmeden geçemeyeceğim, msnde kullanıcı adım **BeBiSh SeLiN**
kişisel iletim ise "BiZi SataNLaRı Biz BeleShe VerirDiK!!!!!!!!!!".
çok ciddiydim idolüm derken.

facebookunu açmışsa lütfen gir bi bak jela, günün şenlenir, yepyeni ufuklar açılır ömründe yeminlen.