CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Ocak 8

kızıyorum lan.

aabarsım note yazmıştı facebookta. ne zamandır buraya yazmak istediklerim vardı, ona comment olarak yazdım. onun yazısını da koymak istedim aslında ama bilemedim sormadan.

copy paste, mate, senin kendine özgü tarzını hep sevmişimdir.

"dünyanın büyük çoğunluğunda, tek bi insanı (kasıtlı) öldürmüş insanı hapse atıyorlar, müebbet veriyorlar, hatta öldürüyorlar bile. peki bu adalet sistemlerine sahip bu ülkelerin en başındaki insan bile diyemediğim varlıklar, nasıl olur da gözünü kırpmadan 10larca, 100erce, 1000lerce can alıp bi o kadarını da mahvedebiliyorlar?

savaşa, nedeni ne olursa olsun karşıyım ben. ilk insandan bu yana bu kadar zaman geçti, kanseri yeniyoruz, insanın tıpatıp aynısı robot yapıyoruz ama hala anlaşmazlıklarımızı çözmek için konuşmak yerine insan öldürüyoruz.

haber izlemiyorum ben artık. çünkü savaş haberlerini, ablanın kardeşini öldürüp 1 ay odasındaki sandıkta saklamasını, 18 aylık bebeğe tecavüz edilmesini görmek duymak istemiyorum. hayattan, insanlardan nefret ediyorum.

başka bi sinirlendiğim şey de türkiyede yapılan eylemler. onlardan da nefret ediyorum çünkü (en azından gördüğüm kadarıyla çoğu, herkese maletmek istemem bunu) eylemlerin çoğu biryerlerde "insan"ların öldürülmesine karşı değil, "müslüman"ların öldürülmesine karşı.

aynı şekilde, yurtdışında bi olay meydana geldiğinde bilmemkaçı türk bilmemkaç insan canverdi denmesine de uyuz oluyorum. türk olunca ne değişiyor? canının değeri mi artıyor? ölen herkesin canı aynı değerde, sevdiklerinin üzüntüsü aynı değerde. ölüm millet, din, dil, ırk dinlemiyor.

filan."

kendi yazımı alıntılamam da bi hoş durmuş tabit.

0 nihat doğan: