CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Şubat 25

sevgili günlük,

saçımı kestirdim ve ziyadesiyle mutluyum.
ama bi çeşit bağımlılık yaratıyor sanırım.
gidip gidip daha da kestirmek istiyorum ama 2008 başlarından beri kestirmek isteyip de anca bi-iki hafta önce kestirdiğimi düşünürsek pek mümkünatı yok gibi görünüyor.

bunun dışında, ilk defa 7 ders aldım. ki 5 alıp da 3ünü withdraw ettiğim zamanlar olmuştu, bayağı bi değişik oldu benim için yani. sona kalan derslerimin 3ünün ise seramik, heykel ve baskı -evet "ve", 3ünden biri değil- olduğunu duyanlar "hasiktir arkadaşım" dese de durum bu. bölüm dışı seçmelilerimle boş bi son dönem geçirmek istiyorum, belki daha iyi hatırlarım okulu. zaten yaz dönemi çabuk geçiyor diye beynimi şoroluyorum.

ve esas heyecan verici olay ise "bu dönem tüm derslere gireceğim, günü gününe çalışacağım" sanrısının zamanı geçmesine rağmen -ki bana göre bu ilk 2 hafta sürer- derslere gidiyorum. gayet dinliyorum, eve gelince tekrar ediyorum, ödevlerimi yapıyorum filan.

hızlı gece hayatımıza da ara verdik diyeceğim ama yok öyle birşey esasen. ama azaltma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. cuma dışarı çıkıp içip, cumartesi poker oynamak gibi. gayet de güzel oluyor, çünkü insan gibi içmesini bilmiyoruz.

durum bu yani. havalar ısınsın bi de, mis.

2 nihat doğan:

si-men dedi ki...

evet düzenli olarak sınıfta en ön sıralarda görünüyorsun :p

yakından senden notları almayı planlıyorum :p

ben de akıllandım gibi bu dönem, derslere geliyorum en azından (cuma günleri 3 saat üstüste bile geliyorum)

margot and the wooden finger dedi ki...

artık "bitse de gitsek" tribindeyim çünkü ya. derhal bitsin istiyorum. bütün çabam ondan .)

vala bu cuma gözlerim seni aradı sınıfta .) iyi ki de gelmemişsin, ölümcüldü çünkü :/