CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Mart 30

/götyay

financial accounting dersini 3 evet ÜÇ kere alıp geçebildikten sonra managerial accounting dersinin sınavından 82, tüm derslerine girdiğim ama anlamayı bırak dinlemekten bile aciz olduğum (ki durumu cidden anlamlandıramıyorum. "tamam" diyorum, "bak, şimdi kafanı veriyorsun ve anlıyorsun hocanın ne dediğini", sonra hoooop cümlenin en geç 4. kelimesinde kaboluyorum. artık sudoku çözmeye başladım zaten işsizlikten o derste) money and banking dersinden ise 74 alıp ortalamaya 20 koyuyorum, ve evet, kaçınılmaz son olarak, her sene tekerrür eden bi şekilde yine götümü yayıyorum. okula gitmiyorum, bazense okula gidip derslere girmiyorum.

çünkü filmlerde izlediğiniz o salak benim.

2 nihat doğan:

jelatin dedi ki...

çüş. beni de çalıştırsaydın. inek.

margot and the wooden finger dedi ki...

çalışırız lan.
zaten melihle aynı yerden oy verdiğine göre bayaa da yakınız hahah.