CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Mart 26

kayıp kumanda tuşu ve paint aşkı


ilişkiler garip şeyler. arkadaşlık, dostluk, aşk, bilmemne. hepsi bi değişik. ama değişmeyen bi şey var, o da değişimin kendisi dermişim. ahahay. cidden sinirlerim bozuldu lan. neyse. değişmeyen şey şu ki, tarih gibi ilişkiler de tekerrürden ibaret. neticede onlar da tarih olduğundandır belki.

herkesin tekerrürü farklıdır. benim gaaayet net bi prosedürüm var misal. şu 22 yıllık gayet kısa hayatımda dahi yerli yerine oturmuş, net. şuna inanıyorum ki herkesin var böyle bi olayı. umarım vardır yani. yoksa ben sıçmışım. ben sıçmsam siz de sıçın, herkes sıçsın. yalnız hissetmeyeyim.

içine "ileride bi geometri formülü bulacağı" doğan 11 yaşıdaki kardeşimin yansıra benim de bi grafiğim var "aşk" ilişilerine karşı geliştirdiğim. hiç şaşmaz. bana göre böyledir hep. "ahaha heralde lan gerzek misin, sen kendi mi buldun sanıyorsun" onu demeyin, öyle düşünseniz bile "oha hakkaten lan!" deyin lütfen. buna ihtiyacım var. işte koydum buraya.

artan-azalan belli. durum belli. miktarı birbirini tutmadığı için kısmen karşılıksız kalan ve doyurulamayan duygular, üzüntüler ortada.


ve karşılığında alınan ise ortadaki o minik-pembe-nokta.

ne noktaymış muağoyim.

0 nihat doğan: