CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Mart 19

sıçayım sınava dedim.
zaten kafamı da veremiyordum derse.
kafam sürekli tvde, skor değişti mi diye filan.
gerçi gol olunca içeriden 3 ayrı ses aynı anda durumu bildiriyordu bağırarak ama olsun.
son 10 dakikayı star yayınladı.
salona koşup ayakta izledik.
bacaklarım titriyordu, kalbim çıldırmıştı filan.
yazık oldu hakkaten.
elenmekten çok, 2-0 dan 2-3 yenilip elenmek yazıktı.

ne yapayım, kafa sallayıp cıkcıklıyorum hala kendi kendime.

2 nihat doğan:

jelatin dedi ki...

Bugün Kütüp'te arşivinin Eylül kısmını okudum. Çok sevdim. Sonra kapattım. "Sınavdan sonra kendimi ödüllendirmek için kahveyle okurum." dedim. Cidden.

margot and the wooden finger dedi ki...

şu pazar gecesi sendromunda beni mutlu edebilecek az şeyden biriydi heralde bu :)

ben seni ilk okuduğumda dayanamayıp hepsini okuyup bitirmiştim bi oturuşta.