CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Nisan 21

muharrem nokia

üşendim ya. neyse.
geçen gün kendisine en ufak bi sempati beslemediğim npd dersinin hocasının yanına gittik.
raporumuzda neden gruptan 2 kişinin isminin yazmadığını sormuştu, onu açıklamak istedim çünkü.
neyse, konuştuk ettik. o sırada tesadüfen bana sunum notumun sıfır olduğunu söyledi.
neden dedim, bizim grup sunum yaparken sınıfta değilmişim çünkü.
(kadının olayı şu; gruptaki herkes sunum yapmak zorunda değil ama kendi grubu sunum yaparken sınıfta bulunmak zorunda)
kadının derslerine sadece yoklama alacağı zamanlar gittiğim için sunumlara gittiğimden emindim.
hocam tüm sunumlarımızda (58604 tane yapmış gibi konuşuyorum ama 2 tane oldu esasında) sınıftaydım ben, bi yanlışlık olacak dedim.
yok!
tuuturmuş kendisi hiç hata yapmazmış (aynen böyle dedi).
ve bana öyle bi bakıp benimle öyle bi konuşuyor ki, sanki ben orada götümden sallıyorum, o da bunu alttan alıyor.

abi, ben bi derse gelmiyorsam yoklamada yok yazılmayı göze alıp da gelmem zaten.
ha büyük bi terslik olur da gelemessem bunu söylerim belki, ama yalan söylemediğimi bilecek bi "hoca" değilsen tenezzül bile etmem.
bi diğeri ise, eğer ki sana yalan söyleyeceksem bunu tesadüfen yok yazıldığımı öğrendiğimde yapmam. adı üzerinde "tesadüfen" öğrendim çünkü.

yani hakikaten anlamıyorum, birsürü bok okumuşsun, master cart curt yapmışsın, gelmişsin gayet kral bi okulda demirbaş sayılacak hocalardan biri olmuşsun, hala nasıl bi ezikliğin var ki. neden sürekli bizi ezmeye çalışman, bize kötü davranman ve her şeyi zorlaştırma çaban? insanların nefretinden başka ne kazanıyorsun?

bugun simen'im süper bi cümle kurdu kendisine istinaden, söylemeden geçemedim; "kadının elbisesinin fermuarını çekmek için yardım isteyeceği arkadaşı olmadığı için hep önden fermuarlı elbiseler giyiyor zaten." tam cümle bu olmasa da ana fikir buydu.

cidden acıyorum bu ve bunun gibi insanlara. kariyer sahibi olmuşsunuz belki ama insan olamamışsınız.

ayrıca bana klişe cümleler kurdurtuyorsunuz lan. allallaa.

(ha sonunda ne oldu derseniz aynen düzeltti notumu. bağırıp çağırınca pısıyor çünkü kendisi. böyle de bi bug'ı var.)

0 nihat doğan: