CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Mayıs 1

bütçe anandır.

ben oturmuş pek sevdiğim managerial accounting dersine çalışırken havanın bu kadar güzel olması sinirimi bozuyor.
isterdim ki yaşıtım gençler gibi şu sıralar seğmenlerde ziftinpekini içiyor olayım, köpekler üzerime çıksın, işeyecek yer bulmak için can çekişeyim.
ama yok.

bugun hayata dair tek mutluluğum facebook'un sikindirik testinde elizabeth bennet çıkmış olmam.
yarının hayaliyle avunuyorum.

yarın hava bozarsa meteorolojiyi arayıp küfüreceğim.

sevgilerimle,
luz clarita

8 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

o kadar da süper deilmiş hava zaten. yarın da yağışlı sanırm. ama pazar bence seğmenlerde yaşanılabilinir. falan.

jelatin dedi ki...

Bu soruyu sorarken ciddiyetimi tahmin edemezsin.

7. ve 9. çeptırlardan hangi soruları çözersek sınavdan memnun ayrılırız?

Travis dedi ki...

yorum yapacam ama nihat doğan olmak tan korkuyorum..
ama oldum sanırm:)

margot and the wooden finger dedi ki...

kazın, gittin mi sen ctesi filan?
haftaya gitsek mi bi? özledim de.

jelam geç gördüm ama zaten memnun ayrıldık sınavdan değil mi .)

travis, yeter ki seda sayan olmayalım.

jelatin dedi ki...

Dayım gibisin Margot. 3 günde bir e-posta kontrolü yapıyorsun.

margot and the wooden finger dedi ki...

hahaha evet ya. haftasonları pis bi insan oluyorum internet konusunda.

Nikopol dedi ki...

ay sekınd jelatin.
gerçi ben de yeni gördüm şimdi cevabı falan.
ve hayır gitmedim kazın.

bu hafta gidelim.
hava güzel olsn artık.

Travis dedi ki...

@margot
seda sayan tesbitine de tav oldum.. onun kadar öldürülesi bi insan tanımam.. ya da öldürücü..bi çok insan biliyorum onunla aynı dünyada yaşamak istemeyip de intihar eden :P