CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cumartesi, Mayıs 16

hmpf hmpf

pek sevgili operations management'ımızın 2. midtermünü olduk sonunda perşembe günü.
50 puanlık kısım yapmıştım, 42 almışım. bu, 2 dönemdir emre hoca'dan aldığım en yüksek not.
vallahi.
ayrıca 2 dönemdir bi soruyu her sınavda soruyor, bunu biliyor muydunuz?
peki ya bu soruyu bi kere olsun doğru yapamadığımı?
yaa, hayat böyle de bi şey işte.

biraz küfür edeyim, aynı dersin finaline çalışmaya gideceğim. ilk defa bi sınav için haftasonu çıkmıyorum sanırım.

hah. hani bu barıştığımız sevgili sevdiceğimin arkadaşları var ya, hani 1 sene boyunca beni ben olduğum için sevdiklerini, zek olmasa bile arkadalığımızın süreceğini söyleyen insanlar. bunlar bizim aramız bozulduğu an "küstüler" ya hani, bunlardan dünyanın en kişiliksiz adamı olan arda'nın sevgilisi sinem de bana "küsmüş." zaten -arkadaş arasında bi lakabı olan ama burada bahsedemeyeceğim- pelin ve konuşurken asla mecazi anlamda kelimeler kullanmamanız gereken, çünkü aynı otistikler gibi kelimeleri sadece 1. anlamlarıyla algılayabilen doğuhan beni gördüklerinde direk gözlerini kaçırdılar.

yani, onların aradaşılığına sahip olup olmamak en ufak umrumda değil, çünkü zaten samimiyetlerine hiç inanmazdım. ama üzerine basa basa söyledikleri şeylerden ayrılmamızla dönmeleri, akabinde biz barışınca dan e bok yiyeceklerini bilememeleri beni ziyadesiyle eğlendiriyor. keşke yaptıklarının ne kadar aşağılık olduğunu farkedip utansalar ama bunu algılayamaacak kadar zavallı insanlar.

şu olaylardan önce zaten bildiğim, ama olaylar esnasında ve sonrasında 95875. kez tekrar anladığım gibi, ne kadar kral arkadaşlarım var benim ya. bu kişiliksizlerin yaptıklarını yapmayı bırak, yaptıklarına anlam dahi veremeyen ve benimle birlikte gülen arkadaşlarım. cidden kralsınız lan.

ha ben en son ilkokulda küsmüştüm bi arkadaşıma. adı ekindi. ilkokul diyorum.

teheey.

artık bi haftadır op.man. çalışmaktan çıldırmış babamın yanına dönüyorum. kulaklarından duman çıkıyor. çalışalım biraz. şansım olursa ortalamayı tuttururum belki, kim bilir?

2 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

böle çatır çutur yazmaya başladın bi garip oldu lan. ben beceremiyoyum.
çekingen bi yapım var. çekiciyim gibi ona bişi demicem. çekerim. evet.

margot and the wooden finger dedi ki...

vallahi salon kadını çizgimden kaymayacağımı bilsem suratlarına çatır çutur sıçacağım ama neyse ki seviyem belli. 40 50. nabers?
ahah. mert de beni msninden silmiş HAHAHAH. "su, seni çok seiyorum." "su, sen benim dostumsun"

bi siktirin misayit bi yerde.

cuma günü sarhoş olup pelinin kafasında şişe kırmayı düşündüm bi ara. ciddi ciddi. korktum kendimden.