CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Haziran 22

nasıl bi insan olmamalıyız 1


böyle şeyler yapmamalıyız arkadaşlar. bi gün biri gelip kafamıza tabanca dayar ve şu kılığa bürünmezsek tüm sevdiklerimizi canlı canlı gömeceğini söylerse bi an için durup düşünebiliriz.

ama sonra ilk işimiz reddetmek olmalıdır.

ayrıca ekşi sözlük okuyorsanız bu bağyanın şanını büyük ihtimalle duymuşsunuzdur.

17 nihat doğan:

jelatin dedi ki...

Allah kahretmesin ya! İptal...

margot and the wooden finger dedi ki...

msn iletisi "erkeğimin geyşası olurum" imiş bi zamanlar abi.

Alphan Tüfekçi dedi ki...

:)))) insan çeşit çeşit, yer damar damar

voodoo girl dedi ki...

yaa kimmiş çok merak ettim

margot and the wooden finger dedi ki...

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=bebi%C5%9F+selin

buyruan.

si-men dedi ki...

bebişim selinim ya, balo elbisesiyle havalı. hi5 profili hikayelerini de ben anlatmak isterdim, zira + 18.

jelatin dedi ki...

Lan bu kız bu blogu bilmiyor mu?

Alphan Tüfekçi dedi ki...

reklamın iyisi kötüsü olmaz ki, şimdi burada kitleleri harekete geçirmiş birinden bahsediyoruz, hakkını yemeyelim :))

margot and the wooden finger dedi ki...

yok lan nerden bilecek.
hoş görse bile hoşuna gider bence ahahah bayılıyorum bu kıza ben yea.

graSS dedi ki...

iq yoksunu.

margot and the wooden finger dedi ki...

malesef geldiği yerde daha fazlası var bu gibilerin.

dilarakoseoglu dedi ki...

ay bu oldugunu sandigim kisi degil, dimi?? :0

margot and the wooden finger dedi ki...

aa dilara :)

hahahah evet o.

dilarakoseoglu dedi ki...

aman tanrim! demislerdi de inanmamistim ya, of feci

daha fazla bakamiciiimmm :/

margot and the wooden finger dedi ki...

facebook profilini açsa da eğlensek biraz .)

Alphan Tüfekçi dedi ki...

ben fotoğraflarına dilediğimce yorum yazabiliyorum böyle bir ayrıcalık olamaz :))

dilarakoseoglu dedi ki...

birara beni eklemis. :S ama sonra sildim ben. ııyyk.

neyse :/