CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Temmuz 7

gachayım durumları


yemekteyiz izliyordum da (elbette), kadın elini yaktı, "aiiy" dedi. nasıl özendim, nasıl takdir ettim.. çünkü ben olsam "ANANSKİİ" diye bağırırdım kesin.

yanlarında terbiyeli olmam kişiler arabamdayken de çok tedirgin oluyorum mesela. cekimin annesi arabadayken çok gerilirdim küfretmemek için. orda da tutamıyorum tepkilerimi çünkü. arabayı ilk kullandığım vakitler annemle -hani satsuma'nın paralelindeki cadde var ya-, orada kırmızı ışıkta durmuştuk. yeşil yanınca kornaya abanan orospu çocukları yüzünden panikleyip stop ettirmiştim arabayı. arkamdaki bunun üzerine korna çalınca arkamı dönüp "ANANIN AMI" demiştim, sonra göte bile göt demeyen annemden utanmıştım ahah.


velhasılı, insan içinde panikleyince ana avrat düz gitmeyen insanları takdir ederim hep.

0 nihat doğan: