CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Temmuz 6


tamam, hani insanların ilişkilerini dışarıdan gördüğüm kadarıyla bilebilirim. bana en yakın olanlarının bile kendi aralarında benim bilmediğim şeyleri vardır elbette.

ama ne bileyim, ben hiç karşısındaki tarafından her şeyiyle sevilen bi insan görmedim. her şeyden kastım oldukça bi her şeyi. yani, şurda yazsam bana "sktirgit yırançsaan" diyeceğiniz şeyler. evet, şurayı okuyan 3-5 beni sevdiğini düşündüğüm insanın bile.

kendimi şanslı bulan bi insan olmamışımdır hiç. ama bu konuda kısmen öyle buluyorum. çünkü beni cidden her şeyimle seven bi insan oldu. iğrendiği şey olmayan. ve bu, etrafıma bakınca, 487569 yıldır birlikte olan ve süper görünen çiftlere bile, o kadar imkansız geliyor ki.

kısmen şanslıyım diyorum, çünkü 2 yönlü neticede. bunu yaşamak olağanüstü bi şey. tarif dahi edilemez. ama öbür tarafta da bu insanı olur da kaybederseniz bi daha sizi seven insanların hiç bi zaman gerçekten ve tam sevmediğini görecek olmanız gerçeği var. düşünsenize bi, hiç bi sevgi yetmeyecek yani. çok acıklı bence.

evet, pesimist bi insanım ne yapayım. kötü şeyler aklıma ben istemesem de geliyor.
umarım şu secret falan olayları gerçek değildir.

yoksa sıçarım. hayatım boyunca sıçarım.
boka batarım.

bokun ta kendisi olurum.

*fotoğraf ne alaka diyecek olursanız, o fotoğraf istediğim hayat benim. evet.*

0 nihat doğan: