CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cumartesi, Ağustos 22

çok değişik şekillerde uyuyakalabiliyorum.
misal zeki'yle muhabbet ederken konuşmamın orta yerinde horlamaya başladığım çok olmuştur.
geçen yankı'ya anlatıyordum, alakasız bi biçimde like a stone'un sözlerini hatırlıyor muyum acaba lan diye düşünüp, onu söylerken uyuyakalmışım.
bu sabah annemle teyzem uyandığında ben yatma hazırlıkları yapıyordum. teyzem gıcık oluyor bu duruma. sürekli "he hee ben emekli olunca da sen çalışıyo olcaksın, ben böle yapcam görürsün" diyip duruyor. bu sabah da uykumu sikmek için odaya girip çıkıp bunu söyeyince orta parmağımı çıkarıp yanıma koymuştum, böyle uzun dönem hareket çekerken uyuyakaldım.
ama en güzeli bu akşam sularında yaşandı sanırım. sağ elimin işaret ve orta parmağını şu senkonize su dansı yapan kızların bacakları olarak düşünmüş dansettiriyordum ki uyuyuvermişim.

uyku güzel şey.

4 nihat doğan:

Elizaphelia© dedi ki...

arka plandaki robotlar sanırım beynimi istila ettiler.

uyumak farklı bişi. bilemedim hala :)

-N-

margot and the wooden finger dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
si-men dedi ki...

biri önemli bir şey anlatırken, yatakta anlatıyorsa mesela uyuyakalıyorum. masal gibi lan, bu yüzden kimseyle uyku öncesi konuşamıyorum, daha doğrusu dinleyemiyorum. oğlum konuşkan insanlarla yatamıyorum.

margot and the wooden finger dedi ki...

@Elizaphelia©: uyku kral .)




@simenim: off evet ya cidden masal gibi. ben de kim varsa yanımda, annem, anneannem, zeki falan, konuştururum uyumak için.