CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Eylül 29

ipe diz

kakam geldiğinde ve bunu yanımdakilere söylediğimde bi nebze rahatlıyorum. ama insanlar tedirgin olabiliyor, evet.

buradan herkese sesleniyorum, hergün işiyorum, sıçıyorum. 2009'da "kaka" lafından utanmak/tiksinmek sizce de bazı şeyleri gereğinden fazla görmezden gelmeye çalışmak olmuyor
mu artık?

merak edenler için; evet pembe.

4 nihat doğan:

jelatin dedi ki...

23 yaşındayım. Hâlâ yanımda birisi "Çişim var." dediği zaman müthiş irrite oluyorum. Varsa bana mı var yani? Tuvaletin anahtarı bende mi? "Tuvaletim var."ı anlarım, "Tuvaletim geldi."yi biraz... Fakat "Çişim var." ne ayol? Çiş ne? Bu ayrıntıyı niçin bizimle paylaşma ihtiyacı hissediyorsun? Paylaşılacak bir şey olsa, indirir yere yapardık.

"Kakam geldi."yle henüz tanışmadım. Ama muhtemelen düşüncelerim benzer yönde olur.

Bir keresinde bir kızın, "Altımı değiştirmem lazım." dediğine şahit oldum. O gün, yumurtalıklarımı söktürüp üreme organlarımdan muaf tutulmayı istedim.

margot and the wooden finger dedi ki...

ben rahatlıyorum gayet yea. kakam var. ohh rahatladım. garip bi süreç tabi, ama böyle.

olabilir abi, ben de kadınsal muhabbetlerden çok tiksiniyorum mesela. hmm yani böyle ağdaydı, regldiden çok bazı kadınların konuşma tarzından diyeyim.

bi de bok deyince yüzünü buruşturup ıyyyyy diyen kızların tırnaklarının içinde mamak çöplüğünün olması falan, bunlar beni geriyor.

Adsız dedi ki...

lavabo var bi de.
sahte kibarlık.. 'lavoöboya gidiorumm'
-çok kibarsın, git yani o zman neresiyse orası da şimdi nası diycez bi daha sana tuvalete gidiyorum die??

margot and the wooden finger dedi ki...

ay ben tuvalete gidiyorum, tuvalet nerde filan diyemem hiç bak. hep lavabo derim. öööyle, bi ortasını bulamamışım.