CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Kasım 16

bizim okul bayramdan önceki haftayı tatil etmiş. domuz gribi için önlemler alınacakmış hahahaha konçertosunu siktiklerim, yürüyemezken derse geldiğimi bilirim lan ben. üşümeyeyim diye lahana olmuşum, hareketim sınırlı zaten, bi de yerler cam gibi. neyse, kimi kandırıyorsunuz yani arkadaşım? belli ki okulda domuz gribi çıktı, götünüz attı işte. neyse, tatil olsun da, sebebi beni hiç ırgalamaz açıkcası. ben odamda kalın perdemi çekerim, yemekteyizimi izlerim. de.. artık bu tatilde de ankara görürsem sinirden açıp kendi götümü yiyecekmişim gibi bi his var içimde. mert izmir dedi diye izmir'de otel bakıyordum geçen, yorumlarda hamamböceği kelimesini gördüğüm an can havliyle pencereyi kapattım. geçen gün rüyamda yine hamamböceği yiyordum zaten yaa of sikeyim böyle işi midem bulandı yine bak.

2 nihat doğan:

voodoo girl dedi ki...

peki akademik personele tatil olmamasına ne diyosun? bize para verenler yaşasın da bizim para verdiklerimiz ölse de olur hesabı.

margot and the wooden finger dedi ki...

ya evet ben de anlayamadım o işi. gerçi adamlardamanyık aramak saçmalık artık zaten ya