CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazar, Kasım 29

şimdi. biz internet için ayda 70-80 tl (umarım tl doğru olmuştur) gibi bi şey ödüyoruz. ha, paraya bakınca ne düşünüyor insan, baya yüksek hızlı, kotasız bi bağlantı heralde filan, değil mi? yok anacım (anacım?), 3gb kotalı ve mütemadiyen kopan bi bağlantı bizimkisi. sırf adam gibi bağlantı araştırmaya üşendiğimizden (bu babam ve ben oluyoruz) ve bi de kardeşim interneti indirdiğinden (bu da kardeşim oluyor) böyle bi savurganlık sözkonusu. işbu sebepten dolayığ, biskim indiremiyorum, ve bu beni ziyadesiyle sinirlendiriyor. ama, lakiliy, kral bi manitam (ki kendisi bu tabirden hoşlanmayacak, ben bu lafı seviyorum yeöeö dediğimde gülmüştü bana) var da bana çektiriveriyor (ege rüzgarları) istediğim şeyleri. ki kendisinin de otomatik ödemeye bağlı olduğunu düşündüğümüz ve -evet- kotalı bi bağlantısı var. ama halimizden memnun muyuz? e öyle gibi.

bu giriş-gelişme ve sıçış şeklindeki yazımın nedeni ise sadece lie to me, dexter ve californication'ı özlemiş olmam ve çabucak bitmesin diye azar azar izliyor olduğumu söylemekti. bu kadar.

evet son cümlede bi şeyler yolunda gitmemiş.

0 nihat doğan: