CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Aralık 31

az önce hayatımda okuduğum en karmaşık ve uzun ingilizce cümleyi okudum sanırım.(hoş bi cümle olmadı) ve kendisini algılamam rahat bi 10 dakikamı aldı. hayır, neden kasarsın ki şöyle bi cümle kurmaya?
yaz özne+tümleç+yüklem işte mis gibi bak.

bu cümleyi de yarınki final için okuyordum bu arada. evet dün dersler bitti, yarın finalim var falan filan. neyse az önce yollamış 2. midterm notlarımızı. beklediğimi aldım açıkcası. elime aldım da diyebiliriz yani, 2. midtermlerde genellikle aldığım gibi.

yalnız şöyle bi saçmalık var. 2. midterm'den önce mail atmıştı, tabi ben hıhıevetevettaam diye okudum maili. tüm derslere gittiğimi sanıyordum çünkü. ha bak bu da başka bi salaklığımın hikayesi. hatta onu da anlatayım ya. bayramdan sonra 2 sefer olacaktı bu ders. ilkine gitmedim, bi cuma günü klasiği olarak joyride yaptık sanırım, tam hatırlamıyorum. zekilere gidip yatmış da olabilirim. neyse. sonraki hafta girdim. sınavda çıkacak 2 chapter'ı birden işledi. yani ben öyle sandım. meğersem tekrar yapıyormuş. ben de o slaytları atladıkça çizdim elimdeki çıktıları. çalışacak yer kalmayınca bile uyanmadım duruma. sınavdan 15 dakikada çıktım sonra hahaha.

neyse esas hikayeye döneyim, sınavdan sonra gittik derse. adam tutturdu ilk sınav zordu, ikinciyi çok kolay yaptım, final öyle ikinci gibi kolay olmaz diye. lan ilkinden 83 aldım, ikincisinden 50-60 bekliyorum, ne diyorsun arkadaşım, özel kalemin mi sikti seni diyemedim. (özel kalem de kişiye özel dolma kalem gibi geliyor bana, sanki başkası asla kullanamaz filan) ondan sonra sınıfın ilkokul sorularıyla cebelleşirken arada 2. midtermde sorduğu bonus sorudan bahsetti. ya da bizim bonus sandığımız diyelim. işte bi tane bonus soracağım dedi diye cevaplamıştım ben, sınıftan çıkan AOAAAAAAA seslerine dayanarak çoğunluğun öyle yaptığını söyleyebilirim. meğersem o soruyu cevaplarsak, 1. midterdeki ile yer değiştirecekmiş puanı. yani daha düşük alırsak düşük olan geçecekmiş yerine. e ben zaten sınavdan çıktığı an beynine format atan bi adamım. durumdan da habersiz olduğum için sıkıverdim bi şeyler, 1-2 puan alırım diye. meğersem 5 puanım gitmiş. hahahah.

(şimdi önümüzdeki maçlara bakacağız diyorum ama defterim bagajda kalmış. araba da sokağın sonunda, üşeniyorum almaya. biraz da götüm yemiyor evet. o yüzden tuttuğum harikulade notlar yerine saçma sapan slaytardan çalışmaya çalışıyorum.

çalışmaya çalışıyorum bak, ne kadar da harika bi laf. hayatımda bu kadar "neyse o" bi laf görmemiştim ben.)

yaa işte bu da böyle bi anımdı sevgili gönül dostları.

0 nihat doğan: