CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Aralık 23

çıktım dersten, servise yürüdüm seri adımlarla. kaçırmayayım servisi diye çünkü. servis gecikti. uzun zamandır çişimi tutuyordum ki zaten çok fazla tuttuğum için sanırım normal bi insanın artık ya allah bismillah diye altına bıraktığı mesane doluluğunda ben "ımh çişim geldi galiba" düzeyine erişebiliyorum. o kadar kötü durumdayım ki ama durakta o anda. ama tuvalete gitsem hayatta yetişemem servise. bi yandan da keşke gelirken girseymişim, zaten gecikti servis diye daha da sinir oluyorum duruma.

neyse oturdum duraktaki banka, 2 kız gelip ön taraftan giriş yaptılar sıraya. bi tanesi nasıl sinir bozucu bi tip. onu dinleyip içimden saydırırken çiş miş yalan oldu tabi. bunu farkedince, servis de gelince geçtim arkasına oturdum. bak bak hesaplara bak şimdi, "tunusa varana kadar bunları dinlerim ben, zaten kıl oldum karıya, iki taşak geçer küfrederim çiş miş gelmez aklıma." bi yandan da hahaha aklımı seveyim filan diyorum.
sonra kız-sen-tut nizamiyede in!

neyse kendime küfrede ede tunusa vardım.

0 nihat doğan: