CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Aralık 18

öf sevgili manyağı 12+ karılar misali sürekli tıvaylayt tıvaylay der gibi olacak şimdi ama alakası yok. sevgilim var en azından benim TAAM MIA?

ahah. şe oldu ya. ben bu kitapları okurken aklıma bir bulut olsam gelmişti. işte doktor-edward, narin-bella, mıstaa-jacob benzetmesi olmuştu birden içimde. benzetme yapmadım yani, birden içim benzeştiriverdi öylecene.
sonra "aman yok bee" dedim ama demin doktoru ormanda yürürken görünce "varmış lan" dedim bu sefer de. edward'ın gocuğunu azcık modifiye edip vurmuşlar doktorun sırtına. aynı asabiyet, aynı orman.

ayyy keşke boktan bi gazetenin daha da boktan bi tuvalet ekinde köşe sıçarı olsam da "twilight bi türk dizisinden mi araklandı?" diye yazı yazsam.
mevcudiyetimin ve istikbalimin yegane temeli bu olsa.

2 nihat doğan:

Elizaphelia© dedi ki...

oha ziyadesiyle doğru bi tespit, kıngracıleyşıns bebeyim.

öperim
-N-

margot and the wooden finger dedi ki...

içime su serptin kadın hahahah
öpüyorum.