CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Ocak 5

canım ailem'e nooldu lan?

"götüne kaçmak" lafı, bazı sınavlar için ne kadar da uygun oluyor, böyle cuk oturuyor resmen ya!
ilk finalim çok güzel kaçtı mesela. sınavdan çıktığım anda, iyi ya da kötü geçsin, unuturum ben o sınavı ama o sınavda o kadar sinirim bozuldu ki, mulholland drive'daymışçasına sürdüm arabayı. yani o renkler, görüntü filan işte aaaay bi şeyi de anlamayın canım öf.

yarın da hukuk sınavı var işte, 1.5 ay gitmedim derse. notları bulduk ama karınca duası gibi. bi de ben dersi derste öğreniyom kanka yaa asjkhs hakikaten öyle ama. neyse bakalım, umarım iyi geçer. hayır, geçmezse hakikaten götümde patlayacak çünkü %70'lik bi final kendisi, ve ben bu finaller sonrası mezun oluyorum.

yaaaaaaaani. çalışsam iyi olacak.

0 nihat doğan: