CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Ocak 15

elimdeki tüm mentalistleri bitirdikten sonra sabah 7-8 gibi yattım sanırım. akşam kapı sesine uyandım. kardeşimle annem geldiler. çişimi yaptım koşup. makarna yedim bi tabak, geri yattım. aşk-ı memnu'nun sonuna doğru uyandım tekrar. şimdi de oturuyorum mal gibi yine sabahın sikinde.

oysaki bugun yapacaklarım vardı. artık hastanede yaptırdığım için güzellik salonunu arayıp lazer randevumu iptal ettirecektim mesela. (aramamışlar ama. sekreter abla bayağı yırtıcı bi hayvandı oysaki. arayıp çemkirmesini beklerdim.) sonra derimodu arayıp ceketimin siyahını getirtmelerini isteyecektim, cuma gidip değiştirebileyim diye. bi şey daha yapacaktım lan. onu unutmuşum bile bak, hay kafama sıçayım.

şimdi angut gibi oturuyorum, masamda dikiş kutusu, ortaya saçılmış renkli iplikler, düğmeler, kurdeleler filan. baydım ama. bikaç bölüm bored to death kalmıştı, onları bitirip yatayım bari.

haa öbür yapacağım şeyi de hatırladım bak. superonline'ı arayacaktım fiber optik şeysi için.

yarın erken kalkayım diyorum ama gece çabuk uykum gelir. yeterince içemem. yani içerim ama çabuk sızarım. yaa. böyle meşgul bi adamım. düşünmem lazım bunları.

yarın notlar da belli olacak galiba. geleneksel şekilde eren'e baktırmayı düşünüyorum yine. eli uğurlu geliyor kendisinin çünkü.

hadi bakalım.

0 nihat doğan: