CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Ocak 11



heykel dersi için essay yazıyorum ya. essay yazmayalı rahat yarım yüzyıl filan olmuştu oysaki. allahtan o yarım yüzyılda hiçbi şey değişmemiş, yine copy-paste yapılıyor.

bi tane outdoor sculpture bulup onu anlatacaktık 15 sayfa (evet 15 sayfa) lakin bulamadım. google'da çorabımın kayıp teki dışında bulamadığım tek şey yakın zamanda yapılmış bi outdoor sculpture oldu evet. ve evet bugun kalitesiz espriler yapacağım beğenmediysen tam da şu noktada DEFOLUP GİDEBİLİRSİN DOSTUM yea.


neyse ben de jeff koons diye bi herif buldum, hoşuma gitti yaptıkları. onları anlatayım dedim 4-5 sayfa. biraz sonra da sevgimin hiç de boş olmadığını anlamamı sağlayan "balondan jorro" isimli eseriyle tanıştım.

şimdi derin düşünceler içerisindeyim bunu da ödeve koysam mı acaba diye.

4 nihat doğan:

Alphan Tüfekçi dedi ki...

koymazsan adam deilsin :D kitabımı ver lan, işim bitmedi onla :))

margot and the wooden finger dedi ki...

unutmasaydın olm. bi de kitabımı ver diye atar yapıyo ALLAM YA ŞEYTAN DİYO BIRAKSAYDIN ORDA

ehe. napcak ki hakkaten bu arada? 2yi alcam deme plx!

kitabı istediğinde alabilin evden veya tunalıdan?

Alphan Tüfekçi dedi ki...

f'lersem bir daha kitap aramayım diye :)) bir ara alırım ya buralardasın daha???

margot and the wooden finger dedi ki...

olumsuz düşünme olm OLUMSUZ DÜŞÜNME.

alabilirsin istediğinde ya, buralardayım ben.