CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Ocak 19

şu hayatta kesin konuştuğum gerçekten çok az şey vardır ve nip/tuck bunlardan biri.

çok dizi izledim, film izledim, kitap okudum. beni nip/tuck'dan çok daha fazla dumur eden, güldüren, ağlatan, şaşırtan, iğrendiren vs çeşitli duyguları yaşatan şey izledim/okudum, ama hayatımda hiçbi şey beni bu dizi kadar etkilemedi.

etkilemekten kastım etkilemek değil ama işte. şöyle anlatmaya çalışayım, bana hiçbi şey -gerçek hayattan alıntı olsa dahi- nip/tuck kadar samimi ve "hayatın ta kendisi" gelmedi.

ha diyeceksiniz şimdi nesi gerçek lan, türlü sapkınlıklar, envayi çeşit arkadan bıçaklamalar, bi sürü "yogartık" dedirtecek affediş ve unutuşlar. öyle evet. bu yüzden bu kadar gerçek geliyor zaten. her an her şey olabildiği için.

"final nine"a başlıyorum. çok özleyeceğim bitince ya.
hakikaten kralsınız abi.

2 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

peki ya six feet under yopraam?!

margot and the wooden finger dedi ki...

sevgim sonsuz ama nip/tuck farklı ağbi. valla bak.