CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Şubat 25

o kadar çok film, dizi izleyip kitap okudum ki; şu hayatta gerçekten de her şeyin bi açıklaması olabileceğini gördüm, ve buna inanıyorum.
salakça ve acınası bi beklenti değil ama bu. sadece olabileceğine inanıyorum. her zaman için insanların dinlemeye değer olduğuna.

ööyle aklıma geldi. aklıma getirenin aşk-ı memnu olması ise dizide artık tamamen saçmaladıkları gerçeğini değiştiremez.

yani taşak geçiyorduk, kesin adnan bu sefer de "alçak hilmi, karımın parfümünü yatağa sıktırmış" diye kudurur şeklinde, ama adamlar ciddi ciddi öyle yapmışlar lan! ağzım açık kaldı vallahi. hakikaten hilmi yaptırmış sdfjklşs adam azimli yea. yalnız senaristlerden ciddi ciddi korktum. şu bölümden sonra gördüm ki diziyi uzatmak için yapmayacakları pislik yok.

2 nihat doğan:

Alphan Tüfekçi dedi ki...

valla o yüzden sevdim ezeli, onlar da aynısını yapıolar ama hiç olmazsa bir zeka pırıltısı var yaptıklarında, bu kadar tecavüz edilmiş hissetmiyorsun kendini, hatta zevk bile alabiliyorsun, tecavüz olduğunu unutup :))

margot and the wooden finger dedi ki...

abi ezel'de zeka pırıltısı var tabi ki ya, karşılaştırılamaz bile yağni