CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Mart 30

stay in the car isimli bi dedektiflik firması kurmayı düşünüyorum.
benim çocukluk rüyam da dedektif olmaktı işte, ne yapayım.
kız dedektif sam'den yıllar sonra yeni bi kanka da buldum kendime üstelik. (dedektifin kız olduğunu ayrıca belirtme gereği duymuş yazara nefretim bu kadar büyükken kitaba sevgimin de en az o kadar büyük olması nasıl bi duygu karmaşası yaratıyor bende anlatamam görmen lazım.)
sarkazmın kitabını yazabiliriz birlikte.
gregory house ve perry cox'a ithaf etmek şartıyla elbette.


arabada kalmasını istediğim kişi de müşteri ayrıca. elinin hamuruyla şeyapmasın diye.
tembelsek o kadar da değil yoksa yani.

8 nihat doğan:

Alphan Tüfekçi dedi ki...

sanma ki nihat dogan okumuyor yazdiklarini su an ff binasindayim cok yalnizim lan

margot and the wooden finger dedi ki...

ben de nooldu bu çocuğa diyordum.
he ya ben de evdeyim ama ben de çok yalnızım lan.
almanca derslerinin kıymetini bilememişiz hahaha

Alphan Tüfekçi dedi ki...

nerden almışız almanca, kafamızı s*kym, italyanca alıyorum, bebek gibiyim :))

margot and the wooden finger dedi ki...

abi ispanyolca almıştım, almanca ondan çok daha kolay bi dil. italyanca da ispanyolcayla oldukça benziyor deyolla, o yüzden bence senden kaynaklı ya durum.
derslere girip ödevleri yapıyorsun herhalde .)

margot and the wooden finger dedi ki...

ayrıca bu blogda sikiyim yazmak son derece serbesttir alphancım lan. öyle sansüre neyim gerek yok ahah

Alphan Tüfekçi dedi ki...

derslere pek girmiyorum 12 barajını yine zorluyorum, bi de hoca ödev vermiyor. bundan dolayı mı sevdin dersen susar yere bakarım

margot and the wooden finger dedi ki...

shame on you alphan.

Alphan Tüfekçi dedi ki...

allah cezamı verecek (ibrahim tatlıses'in ağzından)