CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Mayıs 17

ilk taşı günahsız olanınız falan filan.

bu da yeni çıktı. "el sikiyle gerdeğe girmeyin". şimdi arkadaşım, güzel kardeşim, gelmişsiniz fenerbahçe şampiyon olamadı diye sevinenlere bunu diyorsunuz. e az düşünün, zor oluyor farkındayım ama bi deneyin hele. aynı mantıkla yola çıkarsak sizin de sadece fenerbahçe'nin başarılarında sevinmeniz gerekir değil mi? sizin mantığınızla gidersek her takım sadece kendi başarısında sevinecek, diğer takımların -ki biz onlara rakip takım diyoruz- başarısızlığında sevinemeyecek. sori bebeyim ama rekabetin olayı bu. kazanırsın-sevinirsin. kazanamazsın-üzülürsün. rakibin kazanamaz-sevinirsin. rakibin kazanır-üzülürsün. çünkü az yukarıda da bahsettiğim gibi bunun adı rekabet. o yüzden ya bunu o kalın kafana sokacaksın, ya da ilgilenmeyeceksin içinde rekabet olan şeylerle. ha inat edersen ne olur, böyle taşşak oğlanı olursun işte.

ben galatasaraylıyım. fenerbahçe'nin kekiyiz abi senelerdir. adamlar bizi yeniyor yani ne yapayım? e gülüyorum ne yapayım amına koyayım? "ama el siki" "ama hakem şeysi" diye ağlayayım mı? durum komik ve ben bu duruma gülüyorum. ama bazı hazımsızlar ne yapıyor? tarihe geçecek denli büyük bi göt olma karşısında hala el siki el siki diye sayıklıyor. ne sikmiş mübarek, konuşa konuşa bitiremediniz.

çok net söylüyorum, aynı anda göt olan 55 bin kişi galatasaraylı olsa ben yine çok gülerdim, komik şeyler olunca gülüyorum çünkü, huyum kurusun. (hatta çoğu zaman komik olmayan şeylere bile gülebiliyorum ama bu sizi hiç ilgilendirmez.)


hala "ama el sikiyl.." dediğinizi duyar gibiyim. o el siki var ya, işte o el sikini kıvırıp götünüze sokun.

ah bi saniye, zaten soktular değil mi? ben yanlış duyum almışım sori sdlkşf

sevgilers.


böyle futboldan zerre anlamayan ama her maç günü formasıyla gezen angut karılar gibi konuşturduğun ya beni, alacağın olsun allaaam.

0 nihat doğan: