CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Mayıs 27

the mentalist de bitti az önce. artık bi weeds, bi californication başlayana kadar ölem ölem ben.

8 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

biz de supırneyçırıl'a daldık hanımlan. true blood bekliyoruz.

margot and the wooden finger dedi ki...

he ya ben de bekliyorum true blood'ı. özledim lafayette'i.
süpırneyçırıl'ı da indirdim ama izlemedim. dizi kalmadı akü. süpırneyçırıl'a kaldık.

Repentant dedi ki...

boktan dizi kalmamis izlemedigin dogru

margot and the wooden finger dedi ki...

slkfslş az insan ol da güzel dizi söyle, izleyelim bari allahsız.

Repentant dedi ki...

social graces

margot and the wooden finger dedi ki...

bi an için inandım, ne yalan söyliyeyim.

Repentant dedi ki...

*hugs*

margot and the wooden finger dedi ki...

kkthanx