CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Haziran 7

abi i-podum yaraklara gelmiş durumda. öss'ye girdiğim sene almıştım, 5 sene oldu lan, iyi kullanmışım yine. rengin bu zaman zarfında 2 tane i-pod eskitti misal. evet küçük hesapların adamıyım, merhaba.
neyse işte, hem bataryası tam dolmuyor (404568 saat tutuyorum ama?) hem de hemencecik bitiveriyor. sonunda kardeşimin i-podunu cebellezi ettim. doldurup bütün ankara'yı yürümek istiyorum. kafama ceviz yağmasın ama plx.

geçen hafta bu mezuniyet baloları vardı. fotoğrafları düşmüş facebook'a. biraz malzeme toplayayım diye baktım ama bu senenin teması düzgün giyinelimdi herhalde, çok saçmasapan bi şey bulamadım.

ama bunun yerine "balo" muhabbeti üzerine bayağı düşündüm. niye ki şimdi yani? hakikaten birisi bana balonun mantığını açıklasın. hibinelik yapmıyorum, cidden çözemedim. hani böyle okul zamanı çok çalıştık, dağıldık, keyifli vakit de geçiremedik, şöyle bi toplanalım, şık giyinelim, elitleşelim diye düşünülüyor desem? ama abi siz zaten aynı seviyede kıyafetlerle geliyorsunuz ki okula? ben gitsem baloya tamam, hem benim hem de beni tanıyanlar için büyük bi değişiklik yaşanabilir ama yani sizin günlük haliniz bu? e en azından hafta sonları da toplanıp bi yerlere gidilip eğleniliyor zaten? bak hakikaten ezmeye filan çalışmıyorum, cidden arkasında yatan düşünceyi merak ediyorum.

diplomamı almaya bile gitmeyeceğim, sori doğramacı femili, bi ara telafi ederiz.

0 nihat doğan: