CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Haziran 14

altın kızlar milf slasher

of yarappim sabah uyandığımdan beri, emdiğim süt hızla burnumdan geliyordu lan. allahtan son kalıntıları da yatağa gönderdim az önce, kurtuldum.

dün anneannemde kalmıştım. gece horultusundan uyuyamadım zaten. uyandırıyorum, horladığını kesinlikle kabul etmiyor, öbür tarafına dönüp 10sn içinde yeniden başlıyor lan horlamaya. hadi daldım uykuya neyse, bu sefer, sabahleyin, teyzemin yan komşuya küfretmesine uyandım ki dün gereğinden fazla etmişti. anneannemin borozan sesini bastıracak biçimde "ben o herifi gördüğüm yerde kafayı koyacam" diye bağırınıyordu. haspinallah çekip geri uyumaya çalıştım. bi ara mesaj atıp "bi bağırma" diyecektim ama allahtan dememişim, desem o kafayı bana koyardı kesin çünkü uyandıktan sonra şakayla karışık "ne çok bağırdın yeae" deyince ağzımın orta yerine salıncak kurmadığı kaldı bi. ahahah yemin ediyorum akıl sağlığımı ailem sikti. resmen ensest bi teröre kurban gittim.

akabinde 309480 saat direksiyon salladım abi, resmen direksiyon salladım. hava desen, gavur mumuşu-malum. ordan girip başka yerden çıktık. kiracı işini hallettikten sonra ordu evine çekiyorum beyler dedim, tamam dediler ama köprünün altına girmediğimden 480 saat daha dolandık. akşam yemeğini bekleyemeyeceğimden, çizburger-pattiz yedim. o esnada ise sırbistan-gana maçını izledim ve 348950. kere sarışın erkeklerin ne kadar da çirkin olduklarını düşündüm.

annemlerin yanına gittim yemekten sonra. bi teyze geldi, piyanonun başına oturdu ve garanti veriyorum, böyle güzel bi beyin sikmesi çoğu insan görmemiştir ömründe. askerler gülmemek için zor tutuyordu kendini ama ben hiiiç tutmadım, mehehe yaptım suratına teyzenin ama bana mısın demedi. sonra alkışlasak belki gider lan diye düşünüp, şarkılardan sonra alkışlamaya başladık ama o da işe yaramayınca kaderimize razı olduk. teyze sıkılana kadar çaldı. beynimizi oydu. teyzecim olur da burayı okursan, amına koyayım senin ya. kafa kalmadı amınaki.

akşam yemeği şeysi açıldı sonra. yukarı koştuk. az önce çizburger ve pattiz tıktığımdan kelli yeterli verimi alamadım yemekten. 2 çeşitle yetindim sdjklfj KÜTÜK GİBİ KAKAM VAR LAN. yalnız hayatta en korktuğum şeylerden biri, rejim yaptığı için taşak geçtiğim, kendileri sunta yerken öküz gibi yemek yediğim kızların evrende birikmiş beddualarının zulmüne uğramak. kilolu olmayı asla kabul edemem ama yemeden de duramam lan. bileklerimi keserim net. bak bunaldım bak öf.

annem de sinir küpü gibiydi zaten eve dönüşte. survivor izliyordum, geldi geçti bilgisayar başına. mıymıymıy söylendi. survivordaki angut emin ailesiyle konuşurken de "kapat şunu, almanya maçını aç" buyurdu ki korkudan açtım. (
kendisi çok korkunç bi insan olabilir istediğinde ama allahtan kardeşimi ve beni yeterince fırçaladığına inandı sanırım ve gidip yattı.) akabinde maça kitledim ama babamın teyze kızına çok benzettiğim şıvayşıtayger'i görünce survivor'da karar kıldım tekrardan.

aa bi de anneannemin "mezuniyet törenine git" harası vardı ki allam yarampim sabır. SABIR.

evet merhaba. ne diyorduk? ben yeni peygamberiniz. hello. oku. (böyle miydi?)

4 nihat doğan:

Elizaphelia© dedi ki...

Hala yaşıyorsan. Evet. İlk inananın benim.
ne demem gerek?

margot and the wooden finger dedi ki...

sen bi şey demiycen olm, ben diycem sen amin diycen.

Elizaphelia© dedi ki...

doğru ya lan. peşin amin diyim ben ozaman.
Amin.
artık peygamberim sensin bebeyim. inançinançtır.

margot and the wooden finger dedi ki...

cCc saol bebişim cCc