CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Haziran 15

bu alkollüyken herkesle kanka olma muhabbetim iyice boka sardı, az önce bunu anladım.
telefona baktım, bi kızdan mesaj gelmiş. "merhaba s., ben g. nasılsın?" g kim ula derken farkettim ki kendisi telefon rehberimde kayıtlı. ulan düşün düşün düşün, bi türlü çıkamıyorum işin içinden. cevap da atamıyorum sararsa diye. KİMSİN LAN G NOKTASI?

4 nihat doğan:

andthentheresthisasshole dedi ki...

sarhos ol da bir araya gelelim

margot and the wooden finger dedi ki...

en sevdiğim arkadaşım olmak için götünü verirsin di mi.

andthentheresthisasshole dedi ki...

canimsin

margot and the wooden finger dedi ki...

fagof bibişim