CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Haziran 11

haftaya temsilimiz varmış lan. şan hocam dedi bugün, "eheh meheh ben gelmesem?" dedim ama geleceksin dedi. viva la musica diye bi şey söyletti, kanon yapacakmışız. yaptık filan ikimiz. gayet eğlenceli ama seyirciden hoşlanmıyorum dostum, hayır hoşlanmıyorum. ne giyeyim dedim, "siyah elbise" dedi. suratımın halini görünce "ya işte siyah bi kot altına topuklu ayakkap giy" dedi. sahip olduğum 2 adet topuklu ayakkaptan birinin lacivert olduğunu ve siyaha uymayacağını, diğerinin ise alice harikalar diyarında'yı canlandırmayacaksak ortama pek de uygun olmayacağını söylemedim. lacivert elbise önerdim ve fekat benle taşak geçti. düzenli olarak cenazelere mi katılıyorum bro, neden siyah elbisem olsun ki? çıkışta baktım biraz ama bulamadım seveceğim bi şey. bi tane sevdim, straplezdi, güzeldi ama göt kıvrımı hizasında bitiyordu. denemeye üşendim. zaten eser miktardaki mememin o elbiseyi üzerimde tutacağından da şüpheliydim.

annemse durumu "ben de siz büyüdünüz, müsamerelerden kurtulduk diye seviniyordum" cümlesiyle vaftiz etti. yavrusuna kıydı. hayın anne.

0 nihat doğan: