CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Haziran 3

şu lost spoiler'ı veren çocuktan sinirimi çeşitli şekillerde çıkarmayı düşünüyordum. birisi uzun vadeli. o yüzden cuma günü hüseyin'e söyledim, çocuk içki isteyince beni arkaya çağırdı, ağzımı bi güzel çalkalayıp tükürdüm geri. esas planım içine işemekti ama bunu yaptığım sırada kafam iyiden hallice olduğu için hem üşendim, hem de olası pisliklerden korktum, elime koluma işemek gibi. ama yok abi, hiç bi işe yaramadı. yaramadığı gibi allaan yüzsüzü gelip gelip konuşmaya çalıştı benimle. "bi gider misin arkadaşım" dedikçe de devam etti çabalarına.
amınasiktiğim yani. sinir doluyum. salonunun ortasına sıçmak istiyorum.

14 nihat doğan:

Repentant dedi ki...

erotizm lan bu

margot and the wooden finger dedi ki...

ondan sonra burcu hanımın kocası iş gezisine her gittiğinde onu siktim.

kakadan erotizm olmaz olsun.

Repentant dedi ki...

agzimin icine tukurup memelerimi tokatlasan kafi

margot and the wooden finger dedi ki...

pipimi de burnun deliklerine sokarım artık, hayırlısı.

Repentant dedi ki...

esler yatakta experimental saga slas freestyle takilirken bir guvenli sozcuk belirlerler onceden.iste boyle seyler icin o sozcuk
ayi

margot and the wooden finger dedi ki...

hee bildim bildim. yalnız sözcüğü hala anlamadım, tükmüklü memeler mi? güzel seçim, partnerin de beğenecektir eminim.

Repentant dedi ki...

hayir,guvenli sozcuk ayi.ayi dedigimde duracaksin

margot and the wooden finger dedi ki...

lan ayioğluayi, memelerini tükmükleyeceğimi kim söyledi? www.sicakanlar.net/ burdan kendine aynı kaba sıçan iki kız bulup onlara şeyapabilirsin. sonra komedili şakalı anılarını anlatmak istersen onları dinlerim bak.

Repentant dedi ki...

lol @ raeg

margot and the wooden finger dedi ki...

şimdi sakin ol ve o penisi yavaşça yerine bırak.

Repentant dedi ki...

dedi genc kadin aci icinde kivranarak.genc adam bir savas generali edasinda hayir dedi ve var gucuyle devam etti.hayir.hakkin budur.

margot and the wooden finger dedi ki...

ve ben sıkılıp televizyonu kapattım. çünkü ünlü türk düşünürü behlül'ün dediği gibi "çok uzadı, sıkıldım, kestim"

Repentant dedi ki...

harbi lan ne ki simdi bu

margot and the wooden finger dedi ki...

ne bileyim amınakki