CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazar, Temmuz 25

bence bana ismi alejandro olan bi arkadaş lazım. enseye dokat göte parmak kıvamında olalım ama, çünkü ben sürekli gol atmış gibi aleeeeeyandroooooooo diye bağırmak istiyorum kendisine.

dünyanın en güzel ismi ya. çok güzel ya.

4 nihat doğan:

margot and the wooden finger dedi ki...

dokat ne yaa elim sürçmüş. tokat o tokat.

Repentant dedi ki...

postu editlemek yerine yorum yazman gunume renk katti.iyi ki varsin.

Nikopol dedi ki...

bende var lan bi tane alejandro isimli arkadaş. al kullan.

bu sağdaki balıkları hiç beslemion di mi? hep ben yem atıyorum bunlara. koşturuyolar hemen.

margot and the wooden finger dedi ki...

ahoy. daha kolay gibi sanki ya d mi?




alksş of allah belanı versin levent kendimden tiksindirdin beni şimdi. facebookunda var mı alejandro? mesaj atayım mı ALEEJANDROOOOOOO diye?