CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Temmuz 26

farkettim de yarım saattir bi karının memelerine kitledim facebookta. yani büyük meme olabilir, bende yok diye yer yüzünde olamayacak değil tabi sklşjdş ama yani benim bacak boyum kadar kızda o kadar büyük meme çok acayib lan. hayır kilolu da değil. perspektif şeysi de değil ki 50 küsür fotoğraf yani.

---buraya bakarlar---

6 nihat doğan:

Repentant dedi ki...

link?

Nikopol dedi ki...

tits or gtfo

margot and the wooden finger dedi ki...

memeye gereğinden fazla değer veriyosunuz, ben ve benim gibi kızceğizlerin kalbi kırılıyo slkjdl

margot and the wooden finger dedi ki...

ayrıca eskiden negzel sizde bi-iki tekila atıp çıkardıki ben hemencecik -normalden de hemencecik- güzel olurdum. bence yine yabmalıyız. şeyabayım ben.

Nikopol dedi ki...

meme önemli abi. MEME.

ulan dışarı mı çıkıyosun memur gibi cumartesinden cumartesiye bi. bak pazartesi çıktık mis gibi oldu.

margot and the wooden finger dedi ki...

cumadan cumaya abi, lütfen. YORULUYORUM YA. kafam olmadan katlanamıyorum ayrıca dışarıya. içince de ağzımla içemiyorum. sonra ertesi gün yarrak gibi uyanıyorum filan. ama bu bi yana, zaten YORGUNUM. zor geliyor yıkan, saçını tara, giyin, çık.