CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Temmuz 9

kompleksli orspunun tekiyle arkadaşlık etmiştim bi zamanlar, bu boktan huy da ondan geçti herhalde.

uzunca bi süre 49 kiloydum. boyum da 170. ama ben pek hoşlaşmazdım bu durumdan. yemekhaneden kurufasülye getirip sırasına koyduğumuz (osuruğunun nedenini bulduk amaçlı. çok zekice di mi evet hıhı) kıza mı benziyorum, korkuluk gibi miyim lan acabağı derdim. sonra normal bi kilo olan 52'ye çıktım. gayet de mutluydum amınakiim ama o karıdan sonra kilomdan memnuniyetsizlik başladı resmen. psikolojimi sikip atmışken buna da dokunmamış olması imkansızdı zaten. 30 kiloya düşüp de hala aynada kendini şişman gören insanları algılayamazdım ama şimdi anlıyorum lan resmen. hiç derdim yokmuş gibi bi de bu çıktı mınak.

allah belanızı versin kilolarından memnuniyetsiz karılar.

2 nihat doğan:

Elizaphelia© dedi ki...

noluyür olm. gel lan ben seni bi yediriyim. hayır tebi kendinde yiyebilirsin ama ben o yemekleri sevgiyle pişircem.
hea.

margot and the wooden finger dedi ki...

ahah yerim. yemeğe her daim varım.