CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Temmuz 30

muz orta.
ya neyse işte, ışıl aradı demin, akşam gelirim belki dedi. dedim bana boş umutlar verme, güldü. bence gelecek ama. ispanya lanetini kırıp buluşabileceğiz bence artık. öyle de bi his var içimde.
işte bi de annem kafayı yedi galiba, sinirlerimle oynayıp duruyor sinsi sinsi. bi ara mutfakta kendisini duvara yapıştırasım geldi ama içimden ona kadar saydım slkjdl geçmedi tabi, içeri geçtim ben de.
keşke bugün sarhoşken pelin'i filan görsem yaa çok zöledim canım benim alkdjkl o riyakar suratına hasret kaldım. pilin pilin pilin pilin burayı okuyorsan hala büyüleyici etkimden kurtulamamışsın demektir ki eğer öyleyse çok üzgünüm.
yok ya değilim ya da.
aslında bi yandan da yani diyorum o kadar da değil. başka kimse mi arkamdan zırvalayıp yüzüme gülmedi. yaptı ama işte böyle birine sarmamız lazım ya, o buna patladı malesef. sonra pelin ağaşı, pelin yukarı kljdş off aklıma bi şeyler geldi neyse artık yıkanmak istiyorum.
hava da amma sıcak. bugun konuştuğum herkese bunu en azından bi kere söyleyeceğeme pelin üzerine yemin ediyorums.

0 nihat doğan: