CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Temmuz 26

üff şunu da şeyapayım da içeri gideyim artık biraz. şimdi bi tane kız var. kızın sevgilisi var bi de. sevgilisi bizim okuldandı sanırım, kız da ortaokulda bizimleydi ama tanışıklığımız yoktu, sonra üniversite zamanında bi partide tanışmıştık filan. neyse işte, bu kız a, çocuk b olsun. hahahah yok artık. bi tane daha kız var, o da bizim okuldan, bu da c ok. geçenlerde c'nin facebook'unu gördüm, b ile sevgililermiş. sonra a'nın bloğuna baktım, allam yazdıkça kendimden tiksinmeye başlıyorum, baktım a ile de hala sevgililer. sonra herhalde ben karıştırıyorum lan dedim, 2 tane birbirine benzeyen çocuk var. ama az önce çok güzel aydınlattım olayı - ya da daha da karışmış da olabilir- o çocuktan bi tane varmış. ama kızların 2siyle de sevgili. hani olmayacak şey değil ama bunu uluorta da yapamaz herhalde ya? ahahah beynim yandı lan resmen. hayır bi de sarhoşken kızla karşılaşırsam çenemi tutamayıp sorarım kesin. hoş olmayabilir.

31 nihat doğan:

Repentant dedi ki...

link?

margot and the wooden finger dedi ki...

sırf görebilmek için kızla arkadaş oldum demin :/

Repentant dedi ki...

lol yapma bana bunu

margot and the wooden finger dedi ki...

böyle de kişiliksiz bi orospu çocuğuyum :(

Repentant dedi ki...

ciddiyim,yapma sunu nasil karaktersiz bi insansin ya?

Repentant dedi ki...

neyse burda seninle baya kavga edicekdim insanlarin ozeli bilmemne ama kacmak zorundayim artik bi dahaki sefere

margot and the wooden finger dedi ki...

ahahah sori.

margot and the wooden finger dedi ki...

yarraam linki sen istedin? ben de sana verip herkes göremesin diye sildim? ayrıca o kadar özelse özel yaşanır, bunlar herkesin görebildi yerlerde açıkca duran şeyler. üzdün beni.

Repentant dedi ki...

ben bakalim vericen mi diye istedim.kadinin buyuleyici memelerine bakmadim.

margot and the wooden finger dedi ki...

büyüleyici değildi zaten, bi şey kaçırmamışsın. yukarıda da dediğim gibi, sonrdun söyledim, bakınca söyle kaldırayım dedim. bunu herhalngi bi arkadaşımla oturmuş muhabbet ederken ona göstermiş de olabilirdim yani. bi fark görmüyorum, ama görene de açıklamamı yapıp daha fazla bi şey demiyorum.

Repentant dedi ki...

SUS

margot and the wooden finger dedi ki...

taam.

Repentant dedi ki...

sikayet edicem seni buyuleyici memeleri olan kadina neydi gulcicek gulcihan miydi

margot and the wooden finger dedi ki...

hıhım.

Repentant dedi ki...

lol sil bunlari hep vicodinli sacmaliklar hep bunlar

margot and the wooden finger dedi ki...

kesin beni sikiyo diye güldüm başta zaten ama sonra bilemedim bi, her ihtimale karşı açıkmalamı yaptım slkjd

margot and the wooden finger dedi ki...

üzüldüm ama lan bi, ne yalan söyliyim.

Repentant dedi ki...

bi de gulebiliyosun utanmadan ya
sana yapilsa bu?

margot and the wooden finger dedi ki...

benim büyüleyici memelerim yok ki :(

Repentant dedi ki...

ben 30 yorum diye gorsem aha doguma aldilar kizi herhalde derim
sil yani

Repentant dedi ki...

cidden bi daha link versene
prntscrn yapmistim painte pastelemeyi unuttum baska bise kopyaladim az once gitti

margot and the wooden finger dedi ki...

desinler? sen mi doğurtacaksın?
üff kapadım sayfaları valla ya. şey bi de, insanın özeli, ayıp falan flan sdkşs

margot and the wooden finger dedi ki...

YA BEN SENİN BLOGA YORUM YABMIŞTIM.

Repentant dedi ki...

sonra noldu?

margot and the wooden finger dedi ki...

hiç ettin hep. BENDEN UTANIYO MUSUN GÖT DELİĞİ BEBİŞİM?

Repentant dedi ki...

orda baska yorum goruyo musun?

margot and the wooden finger dedi ki...

görmüyorum çünkü kimse seni sevmiyo.
yorum istemesen de kapatırdın diye düşündüm. akıllıyım azcık di mi?

Repentant dedi ki...

hic degilse hergun hatasiz bi sekilde bloggera sign in yapabiliyosun ve ben bununla gurur duyuyorum

margot and the wooden finger dedi ki...

eyo!


bu laflara ne alınacağımı, ne kızacağımı, ne de aşağılanmış hissedip çemkireceğimi anlamışsındır bence artık.

Repentant dedi ki...

akilliyim azcik di mi?

margot and the wooden finger dedi ki...

ço akıllısın bile.