CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Temmuz 29

ya formspring insanların ne kadar gerizekalı olduklarını bi kere daha yüzüme vuruyor ve ben giderek daha çok küçük görüyorum onları galiba.

şimdi site, insanların soru sorması için yapılmış değil mi? e tamam, gelip soru moru soruyorlar. ama sayfa sahipleri anon'lara çemkiriyor sürekli, işte korktukları için isim vermiyorlarmış da, bilmemneymiş de. e yarrağım, orayı, sana sorusu olan ve bunu sormaktan çekinmeyecek adam için açmadığın belli değil mi zaten? çekinmeyen adam zaten mesaj atar, telefon eder sorar bi şekilde. oranın olayı zaten anon değil mi? ha sen diyorsun ki adam isimsiz gelsin, bana aşkını ilan etsin, seni emmek istiyorum desin filan. iyi de bunun tam aksi de mümkün ve siz, yemin ediyorum ilkokul 5'e giden bi çocuk kadar beyni olmayan siz, bunu düşünemiyor musunuz ya? hadi düşünemediniz diyelim, bunu gördükten sonra kabullenecek kadar da mı aklınız yok YA YEMİN EDİYORUM DELİRİCEM ALLAH BELANIZI VERSİN SİZİN BE. NE İĞRENÇ ADAMLARSINIZ. sonra da çemkir dur, ay ne bu anonlardan çektiğimiz, adlarını verseler ya filan. o anonları var ya, ucuca ekleyip tavana vurmuş götünüze sokmak, sonra da formspringinize girip "aklın başına geldi mi lan?" diye sormak lazım. ismimi de vereceğim bak, söz.

hayır sanki ismimi yazsam gelip bi şey diyebileceksin bana ya öff bak sinir bastı yine gereksiz.
neys.

0 nihat doğan: