CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Ağustos 12

abi biri şöyle kafama bi tane sıksa da şu sıcaktan kurtulsam lan.

demin sedat'la mesajlaştık da, özlemişim çok. hemen dedikoduları verdi. ama beni sinirlendirecek şekilde abarttığına da eminim. götüm götüm gülüyordur şimdi. sinirlendim çünkü.

artık operatörümü değiştirmek istiyorum. cidden yeter ama hangisini şeyapsam diye gezeren de bunalıp topunuzun amınasikim diyip kapatıyorum.

evde don tişört gezdiğim için karşı komşular kerhane işlettiğimizi sanıyorlar, eminim. ama annem bile altına bi şey giy demekten vazgeçti. fiziksel bi müdahale olmayacağını bilsem sokağa bile böyle çıkacağım, o hale geldim artık.

yazdan nefret ediyorum. yazı seven insanların da ağzına sıçayım. hep sizin yüzünüzden ibneler.

0 nihat doğan: