CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Ağustos 5

bugun aslı'nın mesajını okuyarak kalktım yataktan. cennet vatan ankara'ya geldiğini, akşam görüşeceğimizi yazmıştı. cennet vatan'ı okuyunca güldüm, hollanda'dan geldiğinden beri küfrediyordur kesin dedim.
sonra ışıl ve yankı aldılar beni. gidip aslı'yı aldık. ordan da kesman'a. moralim bok gibiydi. ağlarım diye çok korkuyordum ama düzeldim biraz. sonra güldük. hani böyle çok üzgün olduğumda kafam bi acayip olur, saçma sapan gülerim ya öyleydi yine. hoş, normalde de saçma sapan gülüyoruz galiba.
sonra selen'i aldık gidip. kağıt oynayacak yer aradık ama bulamadık. çekirdek alıp bi parka oturduk. huzurluydu ya ne bileyim.
sonra eve bıraktı ışıl. oturamıyorum tek başıma. annem yatağımda uyukluyor filan.
of.
araba her hızlandığında normalde korkarken şimdi takla atmasını istemek, bunu ciddi ciddi istemek acayip bi şey.

0 nihat doğan: