CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Ağustos 19

çok sıcak amınako.
annem de delirdikçe deliriyor ulan sanki bi tek sana sıcak. bizim de sinirimiz var yağni. bi dur akü değil mi?

neys. dün gittik okula, diplomamı aldık. öğrenci işlerindeki adam bi süre beni liseden yeni mezun olmuş ve lise diplomasından bahseden biri sandıktan sonra nihayet anlaşabildik de aldım şeyi. kodum çocuğu tandansı. arkasından çıkmadığım bilgisayar masasının arkasına assam, otursam bütün gün komik olur bence. ben güldüm düşününce yani. gözümde canlandı filan. zaten her şey bu gözümde canlanması yüzünden geliyor başıma. her şeye gül. hep gül. hep sırıtarak dolaş. gerizekalı sansın insanlar seni.

öf şimdi gideceğim okula yine. transcript işi için. mezun olduktan sonra okula 2. girişim oldu, diğeri de aslı geldiğinde odeon'da piknik yapmak içindi zaten. hiç de özlememişim. okul özlenir mi lan? öğrenci şeysine hakaret direk.
giderken yankı'yı da alacakmışım. of akşam da maçlar var, hangi kanal veriyor acaba lan? bizim maçı geçtim de tranbzon ve fener maçlarını izlemek istiyorum. trabzonun liverpool karşında iyi oynayacağına dair bi inancım var niyeyse. fener maçını da paok'u izlemek için istiyorum ajsdl adamlar efsane lan.
ışıl'ı arayayım bi, belki gelir, maç izlemeye gideriz. ya da yankılarda kalırım belki. bilemedim. bilemiyorum.

sabah 52 kilo tartılıp akşama 49 çıkabiliyorum ayrıca, böyle de bi yeteneğim var.
her yerim alerji oldu bi de ya survivor oğuzhan gibi kaşınıp duruyorum.

ahahah ya esas şey, dün çukurambar'da ters yöne girdim ama öyle böyle ters yön değil yani. uyumadım hiç, sonra öğlen okula gittim, gelip direk yatma hayali kuruyorum. refüj yok yolda. annem de soldan gideceksin dedi. ben de ilerideki refüjün soluna girdim. meğersem karşı şeritmiş orası akjhskjha bi de 4 yol ağzıi gelen geçen basıyor kornayı. neyse yaktım 4lüleri, vurmayın adam öldü şekline. bi baktım arkamda bi karı. beni görünce o da girmiş oraya ahahahah sonra ben karıya sırıttım, karı bana sırıttı. ben karının yanındaki çocuğa sırıttım, çocuk bana sırıttı. sonra birbirlerine bakıp sırıttılar. sonra ışık yandı, alkışlarla uğurlandık.

sonra da neden bildiğin yollar dışında bi yere gitmiyorsun? e arkadaşım, trafik işaretlerini bilmiyorum ki? şimdi bu olayı sırf 2 dakika eğlenmek için yankı'ya anlatacağım, sonra her araba muhabbetinde in your face yapacak. ama değer mi, bence değer. bu olay olmasa bile bana gerizekalı demek için bi yol buluyor nasısa ahah.

çok pis bisiklet biniyorum bi de. çok mutlu ediyor beni. yardıryardıryardır

2 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

benim bu yazıdan çıkardığım gün içinde takribi 3kilogram kaka yaptığın gerçeği.
"kakam var" diye boşuna söylenmiyosun yopraam.

margot and the wooden finger dedi ki...

ama resmen zekamı küçümsüyorsun bibişim. o kadarını ben de düşündüm ama öyle bi durum da olmuyor ki. he tabi tartmadım ama 3 kiloyu da gözle çıkartırım herhalde yani.