CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Ağustos 17

geçen gün if'e gittik. yanda hoş bi kadın var. bize doğru bakıyor. ben de onur'u dürttüm, iyiymiş diye gösterdim. o da eed dedi. sonra bi şeyler oldu, kadın bana "erkek arkadaşın da bıdıbıdı" filan dedi. "ay yok ne erkek arkadaşı, o benim çok yakın arkadaşım" dedim, kesin onur'la tanışmak istiyor, havayı kokluyor filan diye. meğersem bana yazıyormuş slkjdls onur manoş'la doğuş'u almaya çıktı bi, kadın nasıl yardırdı muhabbeti. bi yandan muhabbete eğleniyorum ama bi yandan da götüm götüm bekliyorum bizimkileri. neyse geldileri grup da bitirdi, sigara ayağına topukladık ordan. öyle işte, birtakım komiklikler.

bugun de 9 gibi uyandım, 34908 tane cevapsız arama. gamze gece otobüsüyle izmir'e dönecekmiş, geliyoruz seni almaya dediler. gittik park caddesi'nde oturduk 1-2 saat. sonra eve bıraktı heym beni.

ne kadar da çok seviyorum lan heym'i. çokçokçok böyle.

0 nihat doğan: