CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazar, Ağustos 22

rüyamda karum'un oralarda filandık. ben, levent, rengin. ben tunalı'ya gidecektim, onlar başka tarafa. levent rengin'i bisikletle önünde taşıyordu. biraz inin de ben bineyim diyordum. bi tur. her yer bembeyazdı, deli gibi kar yağıyordu ve ben tabii ki rüyada bile, o bisikletin tekerleri nasıl kaymıyor lan diye bunu sorguluyordum. bi kere de sorgulama yarrağım işte, ne güzel la de, bin bisiklete yardır değil mi? sonra da rüya bitti zaten amınakü. gidip bisiklet bineyim biraz.

2 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

ben bisiklete binemiyorum ki amınakoyim.

margot and the wooden finger dedi ki...

dalga mı geçiyorsunuz ya? bunu çok yakiiinen tanıdığımız biri daha söyledi bana geçen gün. şimdi burda afişe etmyeyeim, belki istemez dedim. nasıl bilmezsiniz abi?