CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Eylül 23

şehrazort

şehrazatın götü fena kalkmış he. eskiden "tibi ınırcım" diyen kadın şimdi adamın yaptığı her jeste bi kulp buluyor. kocası yalı alyor karıya, "bi saol lan" demiyor adama yahu.

ve ben işsizim evet. bütün dizileri izliyorum. doktorları bile izliyorum bazen. o kadar yani. siz düşünün.

2 nihat doğan:

Adsız dedi ki...

ben eren, kimlik seçemediim için böyle oluyomuş meğer.
peki ya teşekkürü geçtim "yalı almışın bana haber vermeden?" diye surat asması. sonra "bahçıvan tutmuşun bana danışmadan?" demesi. çocuklara bağırması uyduruk vazoyu kırdıkları için!
toplumsal yaralarımıza değiniyosun bu blogda su. herkese ama herkese yollicam!

margot and the wooden finger dedi ki...

evet ya evet ya. tamam kocalar karılarına yalı malı alsınlar gibi bi düşüncem yok, hatta gereksiz bulurum. ama almış bi kere, uğraşmış. bi teşekkür et namkör karı. amaaan iyice sündürdüler zaten. şehrazat 9 canlı çıktı filan.
hahah erenim. sevom seni.