CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Kasım 27

sabah sabah başlanıp yarım kalan bilog yazısı

14 saat uyudum. 9da kalkayım dedim artık. çünkü yatsam uyumaya devam ederdim ve ödevim var.

hani geçen hafta sınavını olduğumuz dersin. hani derste bize "kimler eğitim sisteminin ezberci olduğunu düşünüyor?" diye sorup kalkan parmaklar karşısında "e o zaman size bi fırsat ezberclikten kaçmak için, çözün soruyu" diyerek kendince bize ayar veren hoca. hayatımda girdiğim, abartısız, en ezber sınavı dayayıp, sınavın ilk 10 dakikası beni kitleyip, sadece ağzım açık sayfaları çevirmeme sebep olan hocanın.

neyse, ödevim var diye kalktım ama süper bi rüya gördüm. bizim evden taşınmamız gerekiyormuş. annem ev bakıyordu, bana da seni evin başka yerde zaten,onu ayarladık diyordu. nerde diyordum, tunalıda diyordu. yogartık, başka şey istesem olacakmış diye düşünürken zaten en çok istediğim şeyin bu olduğunu hatırlayıp gülüyordum.

----

üst kısmı sabah yazıp ödev yapmak için okula koşturmuştum ama o "ezbercieğitimekarşı" hocamız çocuğu koymuş ödev diye. yaklaşık 2 saat ne olduğunu anlamaya çalıştık. yetemedik. eve geldim, corporate çaıştık babamla, az önce bıraktık ki beynim başım patladı bişey yapmamamıza rağmen. hep o ödevi kafama takmaktan. takınca çözülüyorlar sanki durdukarı yerde mnakodularım.

cekim yapmaya çalışıyor şimdi, sen uyu dedi bana ^^.
iki black friday pazar araştırması yapıp yatayım.

0 nihat doğan: