CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Kasım 27

allahım sana geliyorum jnms.

serviste kitap okuyordum. yanımdaki gezekalı sıfatının az kalacağı kız önde oturan arkadaşıyla bakıştı. "napıyo o yeaa" gibi bişey dedi arkadaşı. ne bilsin kitap okumak filan. şaşırdı çocuk, o da haklı. minton marka "empiüç" player'ımla metal müzik dinlemeliydim herkes gibi. neyse, kız bi güler gibi oldu, çat kafayı çevirip "tipime" bakacakken anında kaldırdım kafamı. salak oldu derdim ama öncesinde de yeterince salaktı.

neyse, suspus oldu. daha sonra 5 arkadaşla zeka seviyelerine uygun ve benim tunusa kadar dişlerimi sıkmama neden olacak muhabbetlerini çevirdiler. ve 4. ölümcül günah olan ağzı açık şekilde sakız çiğneme geldi akabinde. arada da kitaba bakıyor ki ben kafa üzerinden elimdeki şeyin okunması olayına kıl bi insanım. bencilim bu konuda sori.

ben de yıllardır konuşulan ama yapılmamış(en azından kendim tarafından) olanı yaptım, kız bakarken telefonumu açtım, mesaj kısmına "selam. lütfen yanımdaki insanlara akıl, eğer çok zorsa da bana onlara dayanma sabrı ver plsltfşk" yazdım.

akabinde rehbere girdim, 5. sıradaki ALLAH'a geldim ve mesajı göderdim.

2 nihat doğan:

Adsız dedi ki...

umarim mesaj yerine ulasmistir! :)

margot and the wooden finger dedi ki...

umarım! teşekkürler ^^